Мітки

2012 (2) 2013 (21) 2014 (9) 2015 (15) 2016 (6) аплікація (1) біжутерія (7) білим по білому (2) бісер (1) бразильська вишивка (2) випускний (1) вишиваний одяг (4) вишиванка (6) вишивка (38) гладь (4) гороскоп (1) дзеркальце (1) доніне (1) дріт (6) знайомство (1) іграшки (1) Карпати (1) книги (1) книжки (1) контурна вишивка (1) конфета (1) Краків (1) кружево (3) крюіл (1) кухонне (3) листівки (3) лічильна гладь (2) лялька (1) магазин (2) мандали (8) мікровишивка (1) моноканва (5) не вишивальне (2) нитки (4) Новий рік (6) об"ємна вишивка (5) оберіг (1) опитування (2) особисте (4) оформлене (5) підсумки (1) плани (1) подарунки (2) привітання (1) прикладна вишивка (6) про мене (1) проект (1) просто поговоримо :) (21) розіграш (2) Сезонний хардангер (2) семплер (2) скатертина (5) СП (10) тюльпан (1) тюльпани (5) флешмоб (2) хардангер (8) цукерочка (11) Якобинкька вишивка (1) Alpine Seasons Garden (4) Atalie (1) Caron Waterlilies (1) Châtelaine (13) Delika (3) DMC (2) DMC Perle (2) HAL Baby (1) hohla (1) Judy Dixon (2) Lanarte (3) Laura J. Perin (3) Malachite Maze (3) Mamen (1) Martina Rosenberg (14) MTSA (2) Needlepoint Inc. Silk (1) Nora Corbett (1) Northern Pine designs (1) Papillon Creations (6) Quaker Ball (1) Rainbow Gallery (1) Roniy (3) SAL (9) Surf and Sand (1) UB desing (5) Vervaco (1) Victoria Sampler (2) Watergarden (10) wire wrap (5) Zweigart (1)

вівторок, 26 березня 2013 р.

Приймаю естафету: три запитання рукодільниці :)

       Привіт :)
     З назви ви вже напевно розумієте, про що буде цей пост. Ця естафета гуляє по блогам вже не один тиждень. Було цікаво почитати різні відповіді, особливо, коли тон посту нагадував розмову між дуже близькими подругами. Одним словом, сподобалась мені ця ідея. І от вчора я отримала естафету від Альони з блогу BB Style.
      Нагадаю правила: характерна картинка передається трьом рукодільницям, які відповідають на задані їм три запитання. В свою чергу я передаю естафету також трьом рукодільницям і задам їм три запитання, які мене цікавлять і відповіді на які я б хотіла отримати.

Из названия вы наверняка понимаете, о чем будет этот пост. Эта эстафета гуляет по блогам уже не одну неделю. Было интересно почитать разные ответы, особенно, когда тон поста напоминал разговор между очень близкими подругами. Одним словом, понравилась мне эта идея. И вот вчера я получила эстафету от Алёны из блога BB Style. Напомню правила: характерная картинка передается трем рукодельницам, которые отвечают на заданные им три вопроса. В свою очередь я передаю эстафету также трем рукодельницам и задам им три вопроса, которые меня интересуют и ответы на которые я бы хотела получить.



Три запитання до мене:
1. Як багато ви витрачаєте в середньому на рукоділля в місяць? І чи страждає від цього ваш сімейним бюджет? Як рідні ставляться до ваших витрат?

Якоїсь певної суми на місяць в мене немає. Як коли: іноді можу нічого не придбати, а іноді можу "забігти" в декілька інтернет-магазинів. В основному скуповуюсь саме в них, так як в рідному місті ціни на нитки, тканину, набори просто космічні, не говорячи вже про малий вибір. Найбільші покупки в мене бувають, коли я замовляю в зарубіжних інтернет-магазинах (на малу суму там нема резону замовляти).  Чи страждає бюджет? Здається ні, так як такі витрати не носять регулярний характер. Як рідні відносяться? До "рідних" я б віднесла тільки чоловіка, бо якщо хто й знає про мої витрати - то тільки він, всіх інших я не посвячую у всі нюанси моїх рукодільних покупок, та й чоловіка не завжди =) Але коли мені треба пояснити мої витрати, то відповідь: на моє хоббі - його задовольняє :) Ну і я стараюсь не нагліти =)

1. Как много вы тратите в среднем на рукоделие в месяц? И страдает ли от этого ваш семейным бюджет? Как родные относятся к вашим тратам?
Какой-то определенной суммы в месяц у меня нет. Как когда: иногда могу ничего не приобрести, а иногда могу "забежать" в несколько интернет-магазинов. В основном скупляюсь именно в них, так как в родном городе цены на нитки, ткань, наборы просто космические, не говоря уже о малом выборе. Крупнейшие покупки у меня бывают, когда я заказываю в зарубежных интернет-магазинах (на малую сумму там нет резона заказывать). Страдает бюджет? Кажется нет, так как такие расходы не носят регулярный характер. Как родные относятся? К "родным" я бы отнесла только мужа, потому что, если кто и знает о моих расходах - то только он, всех остальных я не посвящаю во все нюансы моих рукодельных покупок, да и мужа не всегда =) Но когда мне надо объяснить мои расходы, то ответ: на мое хобби - его вполне удовлетворяет :) Ну и я стараюсь не наглеть =)

2. Яку б рукодільні техніку ви б хотіли ще освоїти? Чи є для вас якийсь вид рукоділля, яким би ви не змогли б займатися?


Мені дуже подобаються речі, пошиті в техніці "стежка" (не знаю, як українською). Хотілося б навчитися, але так як машинки швейної немає - то відкладаю на "може колись". Але головне місце в моєму рукоділлі все-таки займає вишивання, тому й освоюю більше різні техніки вишивки. Так я дійшла від простої вишивки хрестиком до хардангеру, до мандал Мартіни Розенберг, до народної білої вишивки. А ще недавно в блозі Альони, яка передала мені цю естафету, побачила банер про відкритий МК по Якобинській вишивці. Але ж і краса виходить! Треба буде ще якось це освоїти =) А не змогла б займатися... Напевно  вишивкою стрічками - це поки єдиний вид вишивки, який мене не зацікавив зовсім.


2. Какую бы рукодельную технику вы бы хотели ещё освоить? Есть ли для вас какой-нибудь вид рукоделия, которым бы вы не смогли бы заниматься?
Мне очень нравятся вещи, сшитые в технике "стежка" . Хотелось бы научиться, но так как машинки швейной нет - то откладываю на "может когда-то". Но главное место в моем рукоделии все-таки занимает вышивка, по-этому и осваиваю более различные техники вышивки. Так я пришла от простой вышивки крестиком к Хардангеру, к мандалам Мартины Розенберг, к народной белой вышивке (счётная гладь). А еще недавно в блоге Алены, которая передала мне эту эстафету, увидела баннер об открытом МК по Якобинской вышивке. Ну и красота получается! Надо будет еще как-то это освоить =) А не смогла бы заниматься ... Наверное вышивкой лентами - это пока единственный вид вышивки, который меня не заинтересовал совсем.

3. Якби була б така можливість, то скільки б годин день ви витрачали б на рукоділля? І скільки б інвестували в місяць на всі ваші хочушки? Як далеко розходиться у вас бажане з дійсністю?


     Хоча я й не працюю зараз (за станом здоров"я сина продовжую відпустку по догляду за дитиною хоча б до 5 років), але часу на рукоділля не так і багато. Дитина займає багато часу. А в садочок не ходить - треба вчитися вдома. І прогулянки...Так що на рукоділля в мене час тільки під час денного сну, якщо не прокинеться раніше, ніж я справлюся з деякими домашніми справами, або пізно ввечері, коли всі сплять, а в мене безсоння. Останнім часом встаю на годину-півтори раніше всіх, щоб трошки зайнятися йогою і повишивати. Якщо зібрати до купи - виходить година-півтори (як коли). Коли не спиться - то можу і до третьої ночі засидітися =). Хотілося б години три і щоб ніхто не відволікав. А на рахунок інвестицій.... Мої хочушки в більшості випадків це всілякі гарненькі нитки типу: Caron Wildflowers, Caron Waterlilies, Dinky Dyes Silk, Kreinik Silk, Gloriana Silk, Pearl Cotton...ну всіх і не згадаєш =). І тканини: льон і рівномірного переплетення зарубіжного виробництва. Набори не купую. Лежить два Dimensions (ну дуже захотілося!) А про запас - смаки міняються. Хай краще тканина і нитки про запас будуть, їх точно використаю, аби час і здоров"я було =). Нитки і тканина (в основному німецька, ще бачила дуже гарна французька) - дорогі. Та й щомісяця не треба, враховуючи те, що не люблю починати один процес, не закінчивши попередній. Тому глобальні закупи роблю раз на три-чотири місяці. А для душі, дрібнички різні :) - за бажанням.

3. Если бы была бы такая возможность, то сколько бы часов день вы тратили бы на рукоделие? И сколько бы инвестировали в месяц на все ваши хочушки? Как далеко расходится у вас желаемое с действительностью?
   Хотя я сейчас временно и не работаю (по состоянию здоровья сына продолжаю отпуск по уходу за ребенком хотя бы до 5 лет), но времени на рукоделие не так и много. Ребенок занимает много времени. А в садик не ходит - надо учиться дома. И прогулки ... Так что на рукоделие у меня время только во время дневного сна, если не проснется раньше, чем я справлюсь с некоторыми домашними делами, или поздно вечером, когда все спят, а у меня бессонница. В последнее время встаю на час- полтора раньше всех, чтобы немножко заняться йогой и повышивать. Если собрать вместе - будет час-полтора (как когда). Когда не спится - то могу и до трех ночи засидеться =). Хотелось бы часа три и чтобы никто не отвлекал. А на счет инвестиций .... Мои хочушкы в большей степени -  это всевозможные красивые нити типа: Caron Wildflowers, Caron Waterlilies, Dinky Dyes Silk, Kreinik Silk, Gloriana Silk, Pearl Cotton ... ну всех и не вспомнишь =). И ткани: лен и равномерного переплетения зарубежного производства. Наборы не покупаю, лежит два Dimensions (ну очень захотелось!) А про запас - вкусы меняются. Пусть лучше ткань и нитки впрок будут, их точно использую, лишь бы время и здоровье было =). Нити и ткань (в основном немецкая, еще видела очень хорошая французская) - дорогие. И ежемесячно не надо, учитывая то, что не люблю начинать один процесс, незакончив предыдущий. Поэтому глобальные закупки делаю раз в три-четыре месяца. А для души, мелочи разные :) - по желанию.

А тепер мої запитання:
1. Яким видом рукоділля ви займаєтесь і чому вибрали саме його? Як давно і чому ви прийшли до того, що виникло бажання робити щось власними руками?

Каким видом рукоделия вы занимаетесь и почему выбрали именно его? Как давно и почему вы пришли к тому, что возникло желание делать что-то своими руками?

2. Яка найсмішніша чи дивна  історія, пов"язана з рукоділлям, трапилася з вами?
Какая самая смешная или невероятная история, связана с рукоделием, случилась с вами?

3. Якби ваші близькі засуджували ваше заняття рукоділлям, не сприймали його серйозно, говорили, що вам "нічим зайнятися" - ви б покинули своє хоббі?
Если бы ваши близкие осуждали ваше занятие рукоделием, не воспринимали его всерьез, говорили, что вам "нечем заняться" - вы бы бросили свое хобби?


А адресую я ці запитання:

 Христині - блог Rainbow of Stitches
Олі - блог Cozy Corner
Елене-Negem - блог Negem

Ото-то настрочила я сьогодні ... Надіюся, вам хватило терпіння дочитати до кінця =) До зустрічі!

4 коментарі:

  1. Дочитала, дуже цікаво було, приймаю на себе))))Таки дійсно виходить розмова з рідними людьми.

    ВідповістиВидалити
  2. дякую за запрошення. дуже приємно дізнаватись більше про людей, які вже стали рідними :)

    ВідповістиВидалити
  3. Приєднуйтесь, дівчата, чекатиму ваших постів =)

    ВідповістиВидалити
  4. Оксана, как интересно :). Я тоже в основном покупаю ниточки и лён :)
    Спасибо за ответы!

    ВідповістиВидалити

Дуже дякую за ваші коментарі, мені завжди приємно вас читати :-)